VoIP telefonske centrale

Osnovne karakteristike naši VoIP centrala


Centrale s analognim ulazima

  • 1 – 16 analognih ulaza (dolaznih telefonskih brojeva)
  • 1 – 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
  • mogućnost povezivanja 2 ili više centrala međusobno (više dolaznih linija, ili međusobno povezivanje fizički odvojenih poslovnica)
  • mogućnost korištenja postojećih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
  • mogućnost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
  • skraćeno biranje
  • neograničen broj internih brojeva i priključaka (telefona, fax uređaja)
  • automatsko preusmjerenje fax poziva na fax uređaj, ili spremanje u PDF dokument
  • podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
  • alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u određeno vrijeme)
  • telefonski imenik (mogućnost definiranja i pretrage telefonskog imenika) s customer relationship management (CRM) softwareom
  • automatsko ili manualno prosljeđivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive određenim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ručno)
  • detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada – praćenje korištenja telefona firme za osobne potrebe)
  • lista propuštenih poziva (detaljna lista propuštenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
  • mogućnost definiranja liste čekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi čekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi čekanja, te da ih se što prije preusmjeri slobodnom operateru)

Centrale s digitalnim ulazima

  • 1 – 8 digitalnih ulaza (ISDN-a) – 3 – 24 dolazna telefonska broja
  • 1 – 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
  • mogućnost povezivanja 2 ili više centrala međusobno (više dolaznih linija, ili međusobno povezivanje fizički odvojenih poslovnica)
  • mogućnost korištenja postojećih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
  • mogućnost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
  • skraćeno biranje
  • neograničen broj internih brojeva i priključaka (telefona, fax uređaja)
  • automatsko preusmjerenje fax poziva na fax uređaj, ili spremanje u PDF dokument
  • podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
  • alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u određeno vrijeme)
  • telefonski imenik (mogućnost definiranja i pretrage telefonskog imenika) s customer relationship management (CRM) softwareom
  • automatsko ili manualno prosljeđivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive određenim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ručno)
  • detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada – praćenje korištenja telefona firme za osobne potrebe)
  • lista propuštenih poziva (detaljna lista propuštenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
  • mogućnost definiranja liste čekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi čekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi čekanja, te da ih se što prije preusmjeri slobodnom operateru)

Centrale s kombiniranim analognim i digitalnim ulazima

  • 1 – 16 analognih ulaza (dolaznih telefonskih brojeva)
  • 1 – 8 digitalnih ulaza (ISDN-a) – 3 – 24 dolazna telefonska broja
  • 1 – 40 GSM ulaza/izlaza za mobilne telefone
  • mogućnost povezivanja 2 ili više centrala međusobno (više dolaznih linija, ili međusobno povezivanje fizički odvojenih poslovnica)
  • mogućnost korištenja postojećih telefonskih aparata uz dodatak SIP adaptera
  • mogućnost dodjele automatske telefonske sekretarice za svaki interni broj
  • skraćeno biranje
  • neograničen broj internih brojeva i priključaka (telefona, fax uređaja)
  • automatsko preusmjerenje fax poziva na fax uređaj, ili spremanje u PDF dokument
  • podsjetnik (npr. naredite centrali da Vas telefonom podsjeti na nekakav event)
  • alarm (npr. naredite centrali da Vas telefonom probudi u određeno vrijeme)
  • telefonski imenik (mogućnost definiranja i pretrage telefonskog imenika) s customer relationship management (CRM) softwareom
  • automatsko ili manualno prosljeđivanja poziva (centrala sama preusmjerava pozive određenim osobama po unaprijed zadanom kriteriju, ili telefonist/ica to radi ručno)
  • detaljna statistika (s kojeg broja su Vas zvali, tko Vas je zvao, ali i tko je od zaposlenika zvao koga i kada – praćenje korištenja telefona firme za osobne potrebe)
  • lista propuštenih poziva (detaljna lista propuštenih poziva s brojem, datumom i vremenom)
  • mogućnost definiranja liste čekanja (centrala se brine o tome da osobe koje su u listi čekanja imaju konstantne informacije o tome koje su u redu u listi čekanja, te da ih se što prije preusmjeri slobodnom operateru)

Centrale sa sustavima za tarifiranje i naplatu

Na bilo koju od gore navedenih centrala, moguće je dodatno postaviti sustav za tarifiranje i naplatu, čime se drastično povečava funkcionalnost centrala. Takve centrale namjenjene su hotelima, motelima, iznajmljivačima soba ili apartmana i osobama ili tvrtkama koje se bave turizmom i iznajmljivanjem smještajnih kapaciteta.