Prodaja, ugradnja i servis

Prodaja informatičke opreme

Od samog početka rada naše tvrtke jedan segment poslovanja baziran je na prodaju informatičke opreme. Godinama smo proučavali i testirali različite komponente, te na kraju se odlučili na prodaju samo onih komponenti koje svojim izvrsnim karakteristikama zadovoljavaju sam vrh ponude, a imaju iznimno mal postotak kvarova.

Naši stručnjaci stalno prate nove trendove u informatici, te se konstantno usavršavaju, te su i u ovom segmentu u stanju odgovoriti na najzahtjevnije upite korisnika, i složiti konfiguracije po specifičnim potrebama korisnika.

Kako bismo dokazali da su komponente za koje smo se odlučili vrhunske, a naši stručnjaci kvalitetno obučeni, poslali smo jednu serversku konfiguraciju na testiranje u časopis VIDI, te osvojili zavidno 2 mjesto na testu servera.


Kupnja, dostava i jamstvo

Našim novim i starim kupcima omogućena je i kupnja preko interneta na našoj internet trgovini (global.hr).

Preuzimanje robe kupljene tim putem, moguće je osobno u bilo kojoj od naših poslovnica (potrebno je pri kupnji, u napomeni, naglasiti u kojoj se poslovnici preuzima), ili je moguća dostava direktno Vama na vrata nekom od kurirskih službi s kojom imamo potpisan partnerski ugovor. Jamstvo na robu kupljenu tim putem u potpunosti je isto kao i na robu kupljenu kod nas u trgovini.


Postavljanje i održavanje mrežne opreme

Mreža predstavlja osnovnu okosnicu svakog poduzeća. Pravilnim i provjerenim postavljanjem aktivne i pasivne opreme renomiranih proizvođača, te pravilnom konfiguracijom prioriteta i pristupa, osiguravate svom poduzeću stabilan rad.

No, aktivna i pasivna oprema nisu jedino što je potrebno da bi cijela mreža funkcionirala bezprijekorno. Tu je i instalacija i postavljanje kompletnog software-skog rješenja – od routera, servera do svake radne stanice.

Naši stručnjaci pored sve potrebne opreme za postavljanje i testiranje aktivne i pasivne mrežne opreme, posjeduju i certifikate za instalacije Windows Servera.


Servis informatičke opreme

Servisni tim stručnjaka u našem servisu stručno je osposobljeno po pojedinim programima, a sam servis opremljen originalnim rezervnim dijelovima i potrošnim materijalima, servisnom dokumentacijom, specijalnim instrumentima i alatima za dijagnostiku i servis, čime se postiže vrhunska profesionalnost i kvaliteta usluge.

Dobro organizirani i informatizirani, u prosjeku više od 50 % uređaja popravi se u roku 24 sata po zaprimanju u servis. Jedan smo od rijetkih servisnih centara danas koji stvarno servisiraju informatičku opremu, a ne samo neispravnu komponentu zamijene novom, čime drastično štedimo novac, vrijeme i podatke našim korisnicima, jer servis u pravilu manje košta nego nova komponenta, a i nema potrebe za reinstalacijama operativnih sustava i ostalih programa.


Servis na Vašoj lokaciji

Po Vašem pozivu naši serviseri u mogućnosti su odraditi servis i na Vašoj lokaciji, no takva usluga se naplaćuje po radnom satu 50% više od cijene radnog sata u našem servisu i uvećava za troškove dolaska.